Wednesday, April 21, 2010

salam.......


hai kawan2....lama aku tak masuk blog aku ni..dan lama gak la aku tak update blog ni...aku baru jgak la naik bertugas setelah bercuti bersalin selama 2 bulan...alhamdulillah aku dapat anak lelaki..dah sepasang la anak aku ni...maira happy betul sjak ader adik ni...oh ya...nama anak aku ni Muhammad Alif Zikry..dipilih oleh epul....Alif dilahirkan secara pembedahan pada 14.2.2010 jam 10.25mlm..asalnya aku dijangkakan bersalin secara normal..tp mgkn Allah nah permudahkan kelahirannya secara pembedahan..Alif terpaksa diletakkan diwad bayi kerana masalah jantung dan bimbang dijangkiti kuman kerana dia dah termakan najisnya sendiri....mengalir airmata aku bila melihat keadaan Alif..tapi kini aku bersyukur sangat..Alif dah sihat..jadi teman mainan maira..bila balik keje..tgk keletah anak2..rasa penat tu hilang..aku sentiasa berdoa pada Allah agar kebahagiaan kami ini berkekalan hingga ke akhir hayat....ummi sayang papa dan anak2 ummi......

No comments: