Sunday, November 29, 2009

cuti sekolah...

jap jer dah masuk mggu kedua cuti sekolah...dah pun merayakan aidiladha pada 27 november yang lepas...aku thn ni raya kat kulai laa...thn depan baru raya kat gelang patah..sabtu ari tu balik kg..lama beb tak balik...jumpa la adik bradik aku....yg happening nya aku jumpa anak buah aku yg dok singapore tu...dah beso baru dapat jumpa...ader ler wat mkn2 sbb anak sdare aku yg nama fatehah tu dapat 5A dalam UPSR..kecek kat aku minta present lg..hehehhehehehee..lain kali yea kakak...mak lang bagi..la ni tgh pokai....hahahhahahhaa...
4.12.2009 ni genap la umairah 2 thn..jap jer dah beso anak aku..cuma dia masih lg tak pandai ckp ngn jelas...tp bila kita ckp ngan dia..dia paham..akan ikut aper yg kita suruh....maira la ni suka nyanyi..kalo kat Tv atau radio ader lg best..dia akan menari dan nyanyi ikut lagu tu..tapi aper yg dia ckap..dia sorang jer la yg paham..alahai anakku...

No comments: