Thursday, July 16, 2009

liverpool oh liverpool...........

actually aku ni bkn la peminat bola sepak..tapi kalo kebetulan hubby aku tgk bola..aku tgk la jgak...hubby aku peminat liverpool...aku penah gak tanya dia..aper yg bagus sgt ngn liverpool ni..dia kata...memang abang minat ngan club ni...sampaikan dia belikan anak dia..umairah....baju liverpool...ajak anak dia main bola sepak kat dalam umah...kdg2 tu dia panggil anak dia ngan nama gerard ataupun torres..bila ader games jer..tak kira la malaysia atau international..dia akan dok kat depan tv tu..bila disuruh..jawaban dia..jap la..sakit ati btul...geram aku..sabtu ni dia g kl..sbb man u lwn malaysia...x bagi..nnti kata aku tak sporting plak..just doakan dia dan kengkawan dia tu selamat pergi dan balik............i love my hubby...

No comments: